Felanmälan

I formuläret nedan kan du fylla i fel/frågor och få kontakt med Kungsrikets fastighetsservice.
Det kan gälla olika ärenden (inte bara fel):

  • Om du vill ha nya nycklar/taggar till din lägenhet (lägg detta under fältet ”övrigt / gemensamma utrymmen och ytor”)

  • Ej akuta fel i din lägenhet.

  • Ej akuta fel i gemensamma utrymmen som t.ex. soprum, trapphusen, eller innergården (lägg under fältet ”övrigt / gemensamma utrymmen och ytor”)

  • Andra frågor eller information som inte rör ett specifikt rum kan du lägga under fältet ”övrigt / gemensamma utrymmen och ytor”

Följande ärenden skall inte anvädas till detta formulär:

  • Felanmälan TV, bredband eller telefoni
    Kolla istället på Telenors hemsida, eller ring 020-222 222 (öppet på vardagar kl 8-21 och på helger kl 10-19)

  • Akuta ärenden, t.ex vattenläckor och akuta elfel
    kontakta Kungsrikets Fastighetsservice jour direkt på telefonnummer 0300 – 56 49 00

  • Vid akut fara för liv, egendom eller miljö ringer du 112.

Formulär för felanmälan

  • Formuläret avser felanmälningar av ej akuta ärenden i din lägenhet eller i gemensamma utrymmen/ytor
  • Formuläret skickas till Kungsrikets Fastighetsservice.

    Ditt namn (obligatorisk)

    Din epost (obligatorisk)

    Ditt telefonnummer (obligatorisk)

    Din adress inklusive lägenhetsnummer (obligatorisk)

    Kök

    Badrum

    Övriga rum

    Övrigt / gemensamma utrymmen och ytor

    Bifoga fil (Frivlligt, t.ex. en bild på fel/skada. Max filstorlek: 4 mb)

    Har du felanmält samma fel tidigare?
    JaNej